lørdag den 22. september 2012

Det blev en lang aften

I torsdags.......de fik skiftet hendes dobbelt j kateter og sat op et længer et. Hun var først tilbage lidt over helv tolv,men havde det ok.  Jeg kørte hjem til Lille og kæresten til at sove....
Lige for tiden sover jeg meget dårligere end jeg plejer....det skyldes nok mine bekymringer for min lille pige.....vi ved jo at de nok skal få styr på hende,men jeg mærker også at hun kan ikke meget mere og er blevet så træt,så træt......
Jeg var ved hende ved frokost tid i går og vi ventede spændte på om hun nu blev sendt hjem eller ej....selvom jeg har sagt at jeg tager hende ikke med hjem før hun er blevet bedre.....
Hun var stadig meget smerte plaget,mest i venstre side,men hun kunne da også mærke smerterne i højre side. Vi fik hurtigt at vide at hun ikke ville blive sendt hjem i weekenden....pyha sikke en lettelse. Hun sagde også selv at hun ikke kunn tage hjem....
lægen kom og snakkede med hende og sagde at hun måtte godt tage på hotellet bare hun ikke var alene. Hun skal op på afdelingen til at få taget blodprøver og til at få penicillin i åre tre gange om dagen,hvis der blev noget,selv det mindste så skulle hun op igen. Hvis hun får feber igen så har de ikke udelukket at operere væk det der er på højre æggestok. Vi følte begge  at han har det lige som vi har det at smerterne i højre side ikke jan være fra urinleder i venstre side....men nu ser vi weekenden an og krydser fingre:)
Svigersønnen og lille mand kom over ved fem tiden og der kørte jeg hjem. Så bytter vi søndag igen..... Jeg bliver så glad og det  gør vi alle sammen når det er skrevet kapitel det her,jeg kan mærke at vi trænger alle sammen til lidt mere ro i vores liv....
Min gamle krop ligger oppe på en hylde mens det står på det her,men jeg er jo ikke ærlig hvis jeg ikke indrømmer at jeg er færdig for længst og har hammer ondt over alt....MEN det er jo ikke noget i forhold til hvad min pige gennemgår.... Jeg har jeg altid masser af håndarbejde,afslappende musik og så går jeg lidt rund og skifter stillinger. Jeg er jo også fra Guds hånd et meget tålmådigt menneske, også over for mine smerter.....:) jeg tror også at alle ville gør det samme i min situation at sætte sit barn i første række og det er ikke mit helbred min lille pige skal bekymre sig om mens hun har det sådan, selv om hn gør det....som jeg siger til hende, dét tager jeg bagefter.....

Kan i have en rigtig god lørdag derude, min står på ren afslapningen her hjemme:)

Knus og kram herfra.

2 kommentarer:

  1. Hæ mín kæra

    gott að fá þessar fréttir. Þið eruð hetjurnar mínar :). Ég heyri frá þér þegar þú ert tilbúin.

    Knús og kossar

    SvarSlet
  2. Håber du havde en dejlig weekend, hvor du passede på dig selv, mens andre passede på Gudlaug!!
    Kram

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)