fredag den 28. september 2012

Jeg vågnede med


juveler om min hals,der er altså intet bedre.....
Bette små arme og hænder...
Da jeg kom hjem fra Århus denne gang så var der en lille pige som ventede
på mit trappetrin,om jeg ikke godt ville lade være med at tage af sted igen???
Hun havde savnet mig sådan og det knus jeg fik det bekræftede det helt klart.Det var 
sådan et knus at jeg fik helt ondt i hjertet ved tanken om den kærlighed der ligger der bag..
I nat fik hun lov at sove her og hun fik også lov at sove længe....fri fra børnehaven.
Det fremkaldte et kæmpe smil.
Vi har hygget i dag,lakeret negle og farvet,klippet og klistret lidt.
Vi gik en tur i anlægget og samlede kastanjer,vores høst var nogle lukkede for det meste,
men det gør ikke noget,de er ikke mindre smukke.

Min lille pige den ældre af slagsen kom også til en kop te....det er stort.
Første gang i rigtig mange uger og hun så rimelig godt ud:)
Lífid er yndislegt :)
Livet er vidunderligt :)
Håber jeres også er det.

Knus og kram herfra.

5 kommentarer:

  1. Lyder helt vidunderligt - elsker også de små arme fra mine de to små :)
    Hvor dejligt at det går fremad med datteren - de er vores børn uanset alder !

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt at læse :)

    SvarSlet
  3. Dejligt - det fortjener du / I også!! Det glæder mig virkeligt at høre.

    SvarSlet
  4. Jeg får gåsehud og tårer i øjnene af at læse dit indlæg. Jeg er så lykkelig på dine vegne, og jeg er SÅ glad for at din familie er så gode til at værdsætte dig og vise dig hvor meget de elsker dig, det fortjener du nemlig :-)
    Kys og kram fra mig
    P.S. Nu skal vi altså også snart ses igen. Savner dine kram og din latter :-)

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)