tirsdag den 27. november 2012

De gamle....


skøjter er fundet frem,gran fra skoven, det gode humør og 
lidt nisser...SÅ kører det.
Dagen er brugt på åbent hus i skolen ved min lille engel Sebastian
og bagefter lidt have arbejde,roserne skulle beskyttes
og så stod den ellers på jule- og vinter pyntning udenfor.
I eftermiddag blev julepyntet hentet både fra loft og kælder og så 
vil jeg bruge ugen på at pynte op for på lørdag så kommer vores skønne familie
og vi pynter vores jultræ sammen.Jeg glæder mig som et lille barn...det gør jeg altid :D

Håber jeres dag blev lige så dejlig som min,selv om jeg er færdig som korsanger for i dag...

Knus og kram herfra

1 kommentar:

  1. Alltaf jafn flott hjá þér mín kæra. Þú kannski setur inn myndir af jólatrénu um helgina. Knús á ykkur öll.

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)