onsdag den 7. november 2012

Det passer jo :)

den er både homemade og with love.
Det er kortet til min svigersøns fødselsdag,der var i går.

Det er jo ham der laver min bil når der er noget galt...og det gør han med
STOR glæde,ellers flytter jeg jo ind og DET vil han ikke så det går altid
hurtigt for sig hihihi....

Han er jo en stor bil fan,så biler skulle der på kortet.

Min lille pigen,den ældre af slagsen, købte på marked for lang tid siden en
bog til mig, med kun gamle bilemotiver i.Det var oplagt at bruge motiv fra den
og jeg har hørt at han blev meget begejstret da han så den lille seddel her.
Jeg holdt kortet i brune nuancer og det var den der fik mine første blomster
af papir,lavet helt fra bunden af:)

Knus og kram herfra.




2 kommentarer:

  1. Det er da det helt rigtige kort til ham

    rigtig flot lavet

    Dine blomster er også rigtig rigtig flotte

    god aften

    SvarSlet
  2. Tillykke med ham - så flot et kort du har lavet og roserne var også rigtig flotte .

    Kram

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)