lørdag den 24. november 2012

Nu MED opskrift :)




Jeg var til en lang scrap dag i sidste uge og når vi laver de lidt lange hyggedage
tager vi lidt at spise med,det er SÅ hyggeligt.
Jeg tilbød at lave roulader og revne gulerødder til.

Jeg har jo skrevet om den før,
men så vidt jeg kan se så fik jeg ikke sat opskriften med så den kommer her:

Bund:
4 æg
0,5 ltr mælk
125 gr mel
salt,peber.

Fyld:
1 dåse Pikant smøreost
1 løg
1 peberfrugt rød,grøn eller gul.
Skinke i strimler, bacon eller rejer alt efter hvad du har lyst til.

Bunden bages i en bradepande i ovnen til den bliver gylden.
Grøntsager skæres i små stykker og svitses på panden,kød eller rejer også og
til sidst smøreosten. det hele svitses til osten er smeltet.
Smøres på bunden og rulles op,mens bunden er varm.
Det kan spises både varm og kold,med eller uden salat.og
det kan sagtens laves dagen inden.
Velbekomme.

Knus og kram herfra.

2 kommentarer:

Tak for at give bloggen liv :)