onsdag den 23. januar 2013

Livets gaver



er der rigtig mange af,føler jeg i hvert fald.Jeg får en gave hver dag
når vi vågner sammen mig og Mit hjerte,jeg har et godt liv,trods smerter,
jeg har vidunderlige  børn og svigerbørn men sidst men ikke mindst,mine små engle...
sikke nogle gaver,jeg nyder det hele mens jeg har det til låns.
Og de gaver de små ikke kommer med hen til mig alt fra en sten,eller gren til det de selv har lavet.
De ved jo at hende amma her hun smider ikke noget væk,det får sin plads på mit 
værelse og de nyder at komme og se at det stadig er der næste gang de kommer.
I mandags kørte jeg min lille engel Fredrik til fys,noget han går til to gange om ugen
pga. hans gigt.
 Da jeg henter ham i børnehaven tager han frem den smukkeste
tulipan,han selv havde lavet,den var lavet til mig,fordi du er altid så sød amma.
Gaverne bliver ikke større ,ikke for mig i hvert fald :)

Knus og kram herfra


3 kommentarer:

  1. Det viser jo bare at dine små engle har lige så stort et hjerte som deres amma har <3
    Knus og kram

    SvarSlet
  2. Så lille og alligevel plaget af gigt. Suk.

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)