fredag den 22. februar 2013

De kan da reddes:)

Det er jo tit at hvis man tager et billede så får de for meget modlys.
Det gjorde jo også nogle af mine billeder fra i sommers,det er jo ikke altid i 
øjeblikkets moment at jeg husker at indstille rigtigt eller som med den her 
at slå blitzen til.


Men det kan da sagtens reddes med et godt program.
Jeg blev rigtig glad fordi at der er en del billeder jeg kan få glæde ud af ,
som jeg regnede at skulle smide ud. Jeg plejer at bruge de gratis
redigerings programmer man kan få fat i på nettet,men jeg kan godt se at 
de dyre sager kan selvfølgelig meget mere :)

Kan i have en rigtig god dag derude,min står på at blive ved med at prøve
at jage væk den hoste og halsbetændelse jeg har fået fat i.

Knus og kram herfra.

4 kommentarer:

  1. Det er nemlig ret utroligt hvad man altsammen kan redde i et billede....eller skære fra.
    Dejligt at du profiterer så meget af dit kursus.

    God weekend :-)

    SvarSlet
  2. The difference is amazing, well done! :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det dejligt - billederne kan jo ikke tages om ;)
    Rigtig god bedring - håber du får det jaget væk !:)

    SvarSlet
  4. Det er da en utrolig forskel på de to billeder.
    Rigtig god bedring og god weekend
    kh hanne

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)