fredag den 8. marts 2013

De er taget frem....


jeg har jo været lidt længe undervejs med det,men nu har jeg taget en dejlig
gå tur hver morgen i denne uge så nu tror jeg på at det bliver ved....
I morges var det hulens koldt,men hvor var det dejligt.
Jeg startede med en lille tur på ti minutter og i dag varede den en halv time,
jeg skal nemlig også huske den krop jeg slæber rundt med,den skal også
kunne følge med,så både distance og farten øges lige så stille,ellers giver den op :D

Kan i have en rigtig god dag derude,min står på at lave vrede fugle....

Knus og kram herfra.

2 kommentarer:

  1. En rigtig god beslutning du har taget, det er så godt for både krop og sjæl at gå en tur hver eneste dag :)

    SvarSlet
  2. Duglega systirin mín sem gefst aldrei upp.

    Knús á þig.

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)