søndag den 7. april 2013

Det kan godt lade sig gøre....


at være med,med alle mulige forskelligheder til scrap.
I går var der en hygge-scrap i vores lille scrap klub.
Vi mødtes kl 10 og blev ved indtil kl 16.
Vi er også i forskellige aldre alt fra Anita på 30 med to små drenge,som
hun har med hver gang (hatten af for det) og helt op til over 60 år....
Jeg havde min lille engel Isabella Ósk og de havde det rigtig sjovt sammen,hende 
og Anita´s lille Luc på 5 år...hun syns også det var sjovt at han hed lidt mærkeligt lige som hende :D
Jeg havde forventet at min lille pige ville holde en eller to timer,men nej,nej hun blev ved helt til 
slut.... 
Vi mødes igen til lørdagshygge om fjorten dage igen...... og jeg glæder mig selv om jeg godt kan mærke at den var lidt hård ved mig dagen i går....men glæden den vejer en del mere :D

Hvis du har lyst til at kigge forbi så er du hjertelig velkommen.

Rigtig god aften til jer dejlige mennesker.

Knus og kram herfra

1 kommentar:

  1. Lyder hyggeligt med sådan en dag... det har vi også en gang i mellem

    Ha en god dag, knuss

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)