fredag den 19. juli 2013

En af de store...


rednings aktioner blev sat  igang min datters have i går...
Vi passer deres have mens de er ude at sejle og da jeg skulle til at "låne" lidt solbær i går så mødte dette syn mig...
En lille bette fugl sad fast i deres net;(

Jeg kaldte på Mit hjerte som straks gik i gang med at klippe den lille stakkel løs.

Ihh hvor var den bange... Men den fløj sin vej til sidst.

Dette er grunden til at jeg ikke har net over mit kirsebærtræ, jeg kunne ikke holde det ud at finde de små væsener døde der... Så jeg nyder at se den blomstre og føler mig heldig hvis jeg når at plukke ti bær af den;)

Knus og kram herfra

4 kommentarer:

  1. Stakkels lille fugl dog; godt I kom den til undsætning. Jeg kan heller ikke se de små kræ lide; så hellere dele havens glæder med dem :)
    Kh Britta

    SvarSlet
  2. Dagens helt :) så bra at den overlevde og fløy sin vei

    SvarSlet
  3. åh sikke et held at I lige kom før der skete endnu mere! Godt klaret....tror jeg ikke at jeg kunne.
    Dejlig søndag :-)

    SvarSlet
  4. Fin historie. Her bruger vi heller ikke net - af samme grund.

    Glædelig solskin.
    Kirsten

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)