tirsdag den 13. august 2013

Har du lyst til at lege lidt?



Jeg fik sendt fra en skøn  medblogger, en rigtig smuk gave,
som jeg er SÅ glad for,tusind tak Tove ;)

 Hun sagde at jegmåtte vælge et par til mig selv og så give det andet videre,
til en anden blogger.Det har godt nok taget mig lang tid at vælge...:)
Da jeg har jo også mailet lidt med hende, sagde hun at
så kunne jeg bare beholde begge par selv....men nej,jeg syns
at glæden skal gives videre. Hendes perler (de store) er lavet
af papir...ja du læste rigtigt...papir og gummi,de sorte.
Jeg valgte at beholde det blå par så det er det lyserøde jeg sender videre,
til en der gerne vil lege med. 



Og til at bygge lidt på legen så har jeg lavet perler af 
fiskelæder til mine maskemarkører,som jeg sender
med det andet par til en af jer.

Regler:

Lyst til at lege og sprede glæde og hjertevarme.
Jeg vælger en der kommenterer her under
og sender begge par til vedkommende som
siden laver noget(behøver ikke være maskemarkører)
og skriver et indlæg på sin blog om legen og fortæller
hvad hun valgte og videregiver legen.

Jeg håber det er til at forstå og at i har lyst til at lege lidt.

Kan i have en rigtig god dag derude.

Knus og kram herfra.



2 kommentarer:

  1. Ejjj...nu lærte jeg noget nyt. Har aldrig hørt om fiskelæder. Dejligt, at du gider lege og kunne bruge maskemarkørerne :)

    SvarSlet
  2. Hej Silla.
    Hvor er de flotte, og jeg mangler faktisk maskemarkører!
    Jeg vil gerne lege med, og videregive legen på min egen blog.

    Mange hilsner
    Karina

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)