søndag den 22. september 2013

Den trækker



skoven med dens smukke farver og duft lige nu,
den er  stranden for mig på denne årstid:)
Jeg blev bedt om at kigge efter de to små englepiger i
morges fordi mor skulle lige en tur på skadestuen med far...
Jeg tænkte at det ville være oplagt at tage med dem i skoven.


Kristina Líf er et naturbarn med stort N. Hun har
altid en pose med, med  nogle dyr i, hun minder mig
meget om min ældste søn. I skoven i dag så hun nogle
myrer og de skulle bare med i posen,det blev da en lille udfordring at
samle dem op :D


Og Johan Smári var ikke bange for at samle frøer op.
Han viste dem stolt frem og forklarede til lille kusine at
den skulle altså ikke med i posen,så ville den dø...


Frøken fiks, Isabella Ósk havde selvfølgelig et
tæppe med,det har hun altid, og en pose med de
forskellige ting i, malebøger plus det løse.
De små legede og nød virkelig turen.

Vi fik også plukket masser af kantareller,mums.

Kan i have en rigtig god søndagaften derude.

Knus og kram herfra.

3 kommentarer:

  1. Åh ja, skoven er fantastisk på denne årstid - jeg har også lovet ungerne en tur derud i den kommende uge - og smiler over din lille 'pose'pige for det kunne lige så godt have været min Dulle - altid en pose eller kurv med for at samle skatte :)

    Og hvor er det vildt med det fiskelæder - bådeknapper og øreringe/maskemarkører ser helt fantastiske ud - jeg er især helt vild med perlerne ;)

    Smil

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig skovtur, I har været på, og børnene har rigtig nydt det. Klem

    SvarSlet
  3. Dejligt med en hel dage ude i skoven :)

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)