onsdag den 1. januar 2014

Det største skridt



vi nogensinde har taget var for 15 år siden,lige præcise 
i dag. Den 1 januar 1999 tog vi fra vores gamle hjemland
med fire børn,satte os op i en flyver på en rejse vi anende
ikke hvad ville indebære, vi flyttede til Danmark.

I dag har vi siddet og snakket meget om denne rejse og alt de den
har haft med sig. Ting vi ikke viste at var foran, både på godt og ondt.
Vi fortryder ikke, vi er rigtig glade for vores liv her og ville ingen andre steder bo.
Vi er mange udfordringer rigere og vi føler at dem har vi klaret
rigtig godt og er glade for hver og en af dem.
Mit hjerte kunne ikke snakke dansk, jeg kunne knap og da jeg stod i en
bager forretning kunne jeg kun tælle til 50.... 
I dag vælger jeg at skrive min blog på mit nye sprog :)

 Vi har overlevet sygdomme og også fået masser af glæde,
vi har fået vidunderlige svigerbørn til vores børn som også har 
bygget videre på vores familie med fem skønne,skønne børnebørn.
Det er tit vi siger at vi komet hertil med en kuffert til hver og i dag er vi
bleven 15 mand.
Vi har kun mødt dejlige mennesker som alle har været gode til at hjælpe os videre
og vi er taknemlige for alt det vi har taget i mod her.

Så til jer derude,tak til at er med til at give mit liv alle de farver i giver
og tak for at være med til at give mit liv masser af gode oplevelser.

Jeg håber i er kommet godt ind i det nye år sammen med dem i holder af.

Rigtig mange nytårs knus og kram herfra.

Billedet er taget ved ynglingsstedet i dag, en tradition vi har haft i mange
år efterhånden,at tage til stranden nytårs dag.

4 kommentarer:

  1. Også rigtig godt nytår til dig og dine - et nytår der vil bringe lige det I har brug for.
    Knus også herfra - glæder mig til at følge med

    SvarSlet
  2. Det var et stort skidt I tog dengang - og dejligt det faldt så positivt ud.
    Godt nytår til jer.

    SvarSlet
  3. Hej Silla
    jeg tager hatten a' for jer der tør ta' springet ...
    Det lyder som om i gjorde det rigtige for jeres familie
    rigtig godt nytår herfra
    knus

    SvarSlet
  4. Sikke en stor beslutning, I tog dengang for 15 år siden. Det må have været en kæmpe omvæltning - og så med fire børn; fantastisk modigt

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)