søndag den 30. marts 2014

Dagen i dag...


startede  med tåge her ude vest på...og den blev ved hele
dagen i hvert fald i Torsminde,hvor vi var...
Vi kunne næsten ikke finde vej derud.....


jeg sagde også næsten...men det gjorde vi,vi skulle nemlig til
kræmmermarked mig og min" Lille pige den ældre af slagsen"
samt Johan Smári og Isabella der ville se om det kunne sælge
lidt ud af deres legetøj og tjene en ekstra skilling til noget nyt....
Meeeen der blev jo også købt lidt, FØR de begyndte at tjene penge...:D
til at fjolle lidt med og...


at lege på gulvet...


og under bordet blev der holdt øje med om der kom nogle kunder...


og jo ok jo der var der...men hvor stor tjenesten blev...
blev der ikke snakket meget om....:D:D:D
Hvor var vi trætte efter de seks timer....hold da op,vi lignede
nok nogle Zombier,så det var godt at Mit hjerte havde været 
hjemme og slappe af,sådan at han havde energien til at lave godt mad på grillen,
fordi at herhjemme havde solen skinnet næsten hele dagen.
Nu går jeg på hovedet i seng, godt træt og av,av MEN med gode
oplevelse fra dagen i dag...OG det er jo det hele værd....
eller vi ser i morgen hvad jeg siger :D:D:D

Håber jeres dag var god og fuld af oplevelser.

Knus og kram herfra.

1 kommentar:

  1. Det ser ud til, at i har haft en skøn dag sammen, selvom der måske ikke blev solgt så meget. Synes især det er lidt sjovt, at børnene sidder under bordet, for at holde øje med kunder i butikken :)
    Knus

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)