mandag den 14. april 2014

Jeg prøver alt det jeg kan



til at jage den væk,men det går altså meget langsomt...
trods trylledrik i litervis.... og Mit hjerte var hjemme
fra arbejde i dag,noget der sker yderst sjælden, jeg plejer at 
sige at mens han trækker vejret så tager han på arbejde.....
Han er meget værre ramt en jeg både af hosteanfald og 
bihulebetændelse....jeg er bare lidt forkølet og ondt i halsen
og så selvfølgelig er det lige som toget kører konstant på min krop :D


hvad har det så med knapper at gøre ?!?!? sådan set ingenting
andet end at når jeg ikke sover så er jeg nød til at lave noget,ikke?
og da det ikke er længe siden jeg fik nye skind hjem så kan jeg
ikke lade være;)
Der kommer flere farver lige om lidt..... 

Kan i have en rigtig god dag derude i blæsten....jeg holder mig indendøre..

Knus og kram herfra.


2 kommentarer:

  1. Hvor er I da uheldige, sikke hårdt I begge er ramt.
    Sælger du knapperne på Amio? Hvor store er de? Kommer der nogle i lyseblå?
    Jeg er vild med dine knapper og er meget interesseret i at købe ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lone:)
      Jeg sælger mine knapper i min lille IG shop walkyourtalk_shop og så kan du bare skrive mig en mail:)
      lakseknapper har jeg i 19-23-28mm og hvis de er i havkat så er de 23 og 28 mm. Jeg har lyseblå havkat og så mørkeblågrå laks:)
      Har sendt dig billeder på IG.
      Knus SIlla

      Slet

Tak for at give bloggen liv :)