onsdag den 2. april 2014

Regnbuen




blog legen der er skudt i gang vil jeg blogge om, om onsdagen.
I denne uge er farven RØD...ikke lige min ynglingfarve,undtagen til jul :D
Jeg gik i gang med at lede og jo jeg har lige lavet knapper af skrigende rødt
fiskelæder.


Min glastang har et rødt skaft.


selvfølgelig har jeg noget rødt bånd...



og lidt stjerne strimler fra jul i RØD som jeg altså ikke
lige nåede at lave....typisk,ikke? planerne er altid flere
end energien der skal bruges :D


Léttlopi har jeg for en gangs skyld i rød, den skal forvandles
om til en smuk anorak til efteråret.


lidt rødt i maleri lavet af min engel Isabella for nogen år til bage...


MEN.....i mit hjem kan der ALTID findes et kæmpe stort hjerte i RØDT,
der rummer rigtig meget og er fyldt med kærlighed til alle der ville tage i mod.

Hvis du har lyst at lege med så kan man hoppe på løbende,
du behøver ikke være med fra start,meld dig til og vær med

Knus og karm herfra.


7 kommentarer:

  1. Jeg er bare SÅ vild med dine knapper, uanset farven

    SvarSlet
  2. Skønne knapper og båndene er da også dejlige. Fine røde ting.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  3. Bare du ikke ser rødt :o)
    Nogle skønne ting du har fundet. Især tangen.
    Skønt det ikke kun er skønne ting, der er fundet frem.
    Det store hjerte, der findes i dit hjem - tror jeg på ♥

    SvarSlet
  4. Sikke en masse lækre røde krea-ting. Fedt! Ha en dejlig solskinsdag!

    SvarSlet
  5. Lavet knapper kan man det ??? jeg er vildt nysgerrig for jeg er så vildt med knapper

    SvarSlet
  6. meget flotte røde knapper og alt det andet rødt du har :-)

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)