onsdag den 30. april 2014

Vi fortsætter


og denne gang med BLÅ i regnbue bloglegen....
hvis du har lyst at være med så klik på regnbuen i min sidebar :)
Jeg troede faktisk ikke jeg havde noget blåt....men der tog jeg fejl
Tre blå farver i fiskeskind,to blå farver i glas,to af sytråd,to af garn,
elastik i blå,Mit Hjertes medicinboks,små blå kugler i træ og filt
og sidst men ikke mindst....en lille krog med hjerte på en gave jeg
fik fra Isabella givet med stor kærlighed.


den smukke smukke blå himmel vi har haft de sidste dage


og i min lille hjemby er der er solur i blå, et af det aller
første jeg husker fra før vi flyttede hertil.
Så BLÅ har jeg masser af glæde ud af og det har vi nok altid hvis
vi bare lige lægger mærke til tingene.....

Kan i have en rigtig god dag derude,min står på møde med de skønne galspiger:)

Knus og kram herfra

3 kommentarer:

  1. Dejlige farver du har indfanget og jeg forstår godt, at du tager soluret med. Hvor er det smukt og du har ret.... Åbnes der for sanserne, kan meget smukt indfanges.
    God aften til dig

    SvarSlet
  2. Dejlige blå billeder, Silla - og tak for dine søde ord hos mig! Klem

    SvarSlet
  3. Blått är flott! Jag har alltid haft blått som min favoritfärg och även nyanser som går mot turkost och lila. Ha det gott, kram

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)