fredag den 30. maj 2014

Første gang



der er bedsteforældredag i børnehaven ved Krisina Líf var  i
onsdags...ajj hvor vi nød den begge to. Jeg er og bliver altid
en barnlig sjæl med stor fantasi så når jeg bliver vist rundt af det små
til deres huler og kæmpe store skove så deltager jeg gerne:)



Som noget nyt skulle vi have en sommerblomst med der skulle
plantes omkring deres flagstang,en god idé syns jeg.
Hun valgte selv pladsen til den......



bedstefar hjælp så til med at plante.....han og bedstemor var
jo også med til den store dag.


bagefter kom hun med mig hjem og fodrede fiskene,det elsker hun.

Jeg er så taknemlig for at få lov at følge mine børnebørn til deres store dage
både i børnehaven og skolen.

Knus og kram herfra


2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud, jeg kan godt forstå, du nyder det.

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder, Silla - det er skønt at have børnebørn :-) Klem og tak for dine søde ord hos mig!

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)