torsdag den 19. februar 2015

Pladsmangel



ja...utrolig nok så har jeg aldrig nok plads til alt mit "l**t"
som nogen siger...ingen navne nævnt :)
Jeg har jo et helt værelse til mig selv og mine ting,men det er bare
som om det ikke er nok.... Jeg har rigtig mange ruller Washi tape
som er svært at se hvis de bare ligger i en kasse og da jeg også har rigtig mange
 hul sten fra stranden som hellere ikke altid ses så godt, så lavede jeg en
slags ophængning til både blonder og washi tapes. Jeg tog murersnor og 
bandt igennem hulstenene og siden tapen på op på et stativ jeg har 
på væggen og voila....nu nyder jeg begge dele lige meget.
Og min trofaste ven Stjerne,vores lille kat han følger mig som en lille hund
hvor end jeg er, hvis jeg sidder på mit værelse så ligger han bag computerskærmen.

Kan i have en rigtig god dag derude.

Knus og kram herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)