tirsdag den 20. oktober 2015

Store dagen


Startede faktisk i går :) vi kørte hjemmefra min lille pige den yngre af slagsen og jeg, tidligt i tåget vejr som er lidt træls st køre i .... Men 

Århus tig godt i mod os. Hun var til kiropraktor og fik skyllet hendes Hickman kateter ud og snakket med sukkerlægen som hun var til tre dages faste prøve i sidste uge...... Der var der ikke kommet nogle svar endnu og skal hun til endnu en prøve ved dem på tirsdag.
Vi sov ved Lille og kæresten i nat. De er lige flyttet i eget hus i Randers, så det er ko en kortere vej derfra til Horsens. Vi kørte af sted kl 7 i morges tidlig og var meget spændte fir dagen begge to og 
 Der var en som var helt klar..... Hun blev kært til operation kl 11, siden har jeg både spist frokost og gået en tur på
Havnen i Horsens og nydt stilheden
 På kirkegården, jeg syns det er så skønt at hå rund på kirkegården.,..,, lige meget hvad for en det er...... De er alle så smukke. 
Nu har jeg siddet her oppe på afdelingen nogle timer og gik st vide lidt i tre at hun endelig var kommet på opvågning og der er hun stadig kl halv fem. Men som altid så har jeg noget til ag drive tide med..,.
Startede på nyt strikketøj.....
Jeg håber at der kommer noget ud af det her. Jeg håber hun snart kommer på stuen igen.
Jeg skal nok opdatere i morgen hvordan det har gået.

Knus og kram herfra 

15 kommentarer:

  1. Jeg krydser fingre for jer alle og sender varme tanker jeres vej

    SvarSlet
  2. Åh hvor jeg håber sammen med jer at I nu får de svar I længtes efter :)

    SvarSlet
  3. Nice post.Keep sharing. Thanks for sharing.

    SvarSlet
  4. instagram takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    instagram takipçi satın al
    aşk kitapları
    tiktok takipçi satın al
    instagram beğeni satın al
    youtube abone satın al
    twitter takipçi satın al
    tiktok beğeni satın al
    tiktok izlenme satın al
    twitter takipçi satın al
    tiktok takipçi satın al
    youtube abone satın al
    tiktok beğeni satın al
    instagram beğeni satın al
    trend topic satın al
    trend topic satın al
    youtube abone satın al
    beğeni satın al
    tiktok izlenme satın al
    sms onay
    youtube izlenme satın al
    tiktok beğeni satın al
    sms onay
    sms onay
    perde modelleri
    instagram takipçi satın al
    takipçi satın al
    tiktok jeton hilesi
    pubg uc satın al

    SvarSlet
  5. Du har så mange billeder fra denne tur. Du kan dele den på din instagram-side og få nogle likes fra https://viplikes.dk

    SvarSlet
  6. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. fbfbb35e65bf0d1830aa79aad9e431bb
    website kurma
    numara onay
    website kurma

    SvarSlet
  7. Thank you for your explanation, very good content. bde94b08e8648a0abf4479b623ce72b8
    altın dedektörü

    SvarSlet
  8. Thanks for your article. 33d5ba8f457fe0ce60d52d474a58a07a
    evden iş imkanı

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)