mandag den 24. januar 2011

Endelig færdig....


Et tæppe til den bette nye mus....

Det blev hæklet denne gang...
og kanten,blev jeg enig med mig selv om at vente med indtil hun blev født..vi viste jo ikke hvis det var en pige eller dreng og kanten skulle have  den farve der passede til køn.....



.....men den blev HVID...
hvorfor..tjaa jeg begyndte lige pludselig at tænke...laaangt inde i fremtiden..der kommer forhåbentlig den dag at hun også  
får børn og hvis hun nu stadig har tæppet til den tid og hun måske kun får drenge så er der jo ikke meget ved en lyserød kant....vel.

  

                                              
Så hvid blev den og resultatet blev jeg rigtig glad for....
Det er afleveret og taget i brug...hun har jo sådan brug for varme den bette mus ;)

Knus og kram herfra

Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Det er vel nok et fint tæppe til den bette nye mus! Klem og en god tirsdag til dig, Silla!

    SvarSlet
  2. Tak for det søde Madame :) og i lige måde til dig..

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. Sikke fint hæklearbejde. Tak for din kommentar hos mig :-)

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)