lørdag den 15. januar 2011

Nauhhhh....

hvor har jeg haft en vidunderlig dag ;) Det er altid en stor fornøjelse når Anita og Heidi kommer på besøg eller bare når vi mødes overhoved.... og de kom på besøg i dag, jeg blev jo nød til at aflyse sidste lørdag da  prinsessen meldte sin ankomst ;)
Hvor var det bare dejligt at se dem selvom der er en aldersforskel så har vi bare så meget til fælles...det vi ikke kan grine ad....:) og vi fik drøftet verdens situationen ( i hvert fald sådan inden vores små verdener... )
vi snakkede om sprogets finurligheder,børn,traditioner,garn,strik,sygdomme,helbred,vejret,mad,hus og mænd....så i kan bare forestille jer.....:):):)
Nauh hvor var det dejligt.... så det er godt at vi skal mødes igen til strikkecafé på torsdag...hvor jeg bare glæder mig... Og smukke,dejlige og alt det andet..piger, hvis i kigger forbi så.... igen,igen tusind tak for en dejlig dag, blomster,katalog og det hele..... hvor jeg bare glæder mig til at se jer igen på torsdag...skulle også hils fra min kære lille mand, han kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke kom i tanken om at sende pandekager og kage med jer hjem til familien..men det skal jeg nok huske en anden god gang ;)

Knus og kram herfra

2 kommentarer:

  1. Du er så dejlig, Silla. Så hjertelig og utrolig varmt et menneske. Hos dig føler man sig altid velkommen og du skal have tusind tak for en vidunderlig eftermiddag :-)

    Brandmanden mener også, han mangler at smage de islandske pandekager. Jeg kan ikke få ham til at indrømme, at han er skide misundelig ;-D

    Hils din søde mand og vi ses på torsdag, smukke menneske.

    Mange varme knus :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er du skøn, Silla! Og selv tusind tak for en vidunderlig og dejlig eftermiddag. Desværre suser timerne alt for hutigt afsted når man er i så dejligt et selskab.

    Min mand har også sagt at han ikke vil lave aftensmad når jeg skal ud til dig igen (fordi han mener jeg ikke spiser ret meget på grund af det du serverer). ;-) Så er han i hvert fald nødt til også at smage de lækre islandske pandekager, og ikke kun høre om dem når jeg kommer hjem. ;-D

    Jeg glæder mig til torsdag. Vi ses du dejlige kvindemenneske.

    Mange knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)