tirsdag den 18. januar 2011

Optimist ;)

Ja det siger rigtig meget om mig tror jeg ;) Selvom jeg har døjet med min sygdom et stykke tid efterhånden og syns selv at jeg håndterer den ret godt..................tja..så falder jeg altid i optimisthullet....som i har jo set her så fik jeg et gavekort på 1,000 kr til  brug i deres webshop eller butik, og da jeg har vundet der før og brugte det til deres webshop ville jeg gerne besøge dem denne gang og se deres butik :) Og så glad som jeg var den dag jeg fik beskeden om gevinsten så syns jeg at jeg sagtens kunne køre der ned....( det er altså 500 km tur/retur) og da min mand skulle til scanning i Århus i dag og han skulle være der allerede kl 8 i morges, kunne vi sagtens køre forbi dem på vej hjem :):):)  Jeg blev klogere.... vi vågnede kl 4 i nat og kørte af sted kl 5.30...  havde ikke sovet ret godt..det er jo også en del af min sygdom...så jeg tænkte da jeg vågnede op kl l*** hvorfor jeg ikke kan forstå at jeg kan ikke det der mere ;)....så ændrer vi bare planer..vi nåede i rimelig tid til sygehuset det tog kun en halv time og så kørte vi hjem igen og grinede veldigt af min optimistiske tanke..... 700 km på en dag ville da også være rimeligt for de raske...ikke :)

Knus og kram herfra

2 kommentarer:

  1. Det er jo godt at planer kan laves om... 700 km på én dag?? Christ, det havde jeg ikke holdt til. Hader at køre bil i lang tid, men her har vi jo heller aldrig mere end 10 min til alting :-)
    Håber det gik godt med scanningen.
    Kan godt forestille mig, at det kan være svært at acceptere de begrænsninger en sygdom giver - har selv prøvet det med stress og depression.

    SvarSlet
  2. Ja Dorit :) det var jo også kun min glædesus der gav den optimistiske tanke der at det kunne jeg sagtens:):):) og viljen manlger da ikke :)
    Ang. min sygdom..jo den giver begrænsninger, men det lærer man jo at live med...gudskelov så er der jo ikke noget der kan tage ens drømme væk og det andet tager vi så som det kommer :):):)..jo det kan depression gøre....og der er det rigtig svært at komme op igen,men til gengæld vil jeg sige at når en har prøvet at kigge ned i det sorte hul,så gør man alt man kan for at undgå at kigge der ned igen..men det styrer vi jo ikke altid...jeg plejer at sige at sygdom giver noget,Men den tager også...
    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)