torsdag den 24. februar 2011

Dåbskjolen

 så vi nu stopper lidt ved barnedåben (nok fordi jeg følte jeg hverken havde tid eller overskud i sidste uge ;)..)  Den dåbskjole hun havde på er den mine svigerforældre gav os til vores ældste søn dengang han blev døbt. Alle vores børn er bleven døbt i den undtagen ham den yngste(han har helt sin egen..det kommer jeg til senere..)  en enkelt gang var den lånt ud til familien til en lille pige og tre af vores børnebørn er også døbt i den,så den har været brugt en del gange..


Den er syet af tyndt tyl med bitte små blomster på og lidt blonde og korte puf ærmer.




Tro,håb og kærlighed er jo det dåben handler om og denne lille halskæde fik jeg fra min far for rigtig,rigtig mange år siden. Den syer jeg fast til sløjfen hver gang.. endnu en tradition ;)

Knus og kram herfra
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)