torsdag den 24. februar 2011

Jeg blev færdig



til barnedåben med det jeg helst ville;) jeg havde strikket en lille kjole til Kristina Líf. Jeg var halv bange for at jeg ikke blev færdig med den, og jeg var ikke glad for den..den var ulige syns jeg og mange løse masker..bærestykket var strikket på to pind og det plejer at være noget l*** når jeg strikker glat på den måde..men denne her gang var det helt omvendt,det var det rundstrikkede der var galt med..Meeen da den blev vasket og havde ligget over nat så.... vupti...jeg troede næsten ikke mine egne øjne..den blev så lige og fin og der kunne ingen
steder ses løse,ulige masker...jeg blev godt nok glad ;)
Der er lukning kun på den ene skulder og klanterne i hals og armhuller er hæklet med krebsemasker..det har jeg ikke prøvet før,de hækles fra venstre til højre og resultatet er rigtig pænt syns jeg...
Mønstret til kjolen fik jeg her.


Der er også bleven en tradition i vores lille familie at hver gang der bliver døbt en lille ny, så får de en trøje med billede på..det plejer jo at være sådan mere til faren jeg hentyder på dem...det er jo oftest mor og barn det meste drejer sig om så jeg syns de må da også få lidt til dem selv;)
Denne gang blev det, det første billede af søstrene jeg brugte.


jaaaa og texten...den siger vist alt om det der siges skal ;)



Knus og kram herfra                      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)