fredag den 4. februar 2011

Kærligheden

Nu er der snart Valentinsdag..... mange tænker nok alt muligt negativt, at det er kun for blomsterhandlerens skyld vi holder den..... Jeg syns faktisk at det er en rigtig sød tanke der ligger bag. Jeg er jo ikke den der er til store gaver og har aldrig været. For mig er det tanken bag gaven. Jeg er meget til hjemmelavede gaver og at pakke dem smukt ind og at lægge et lille kort med sød text i...det kan godt blive en stor gave i sig selv.
Vi skulle faktisk have Valentinsdag HVER dag, kun til at huske kærligheden...ikke kun til den vi elsker mest, men til alle vores medmennesker. Et lille smil koster ikke noget,men det kan redde dagen for den der får det...det er også kærlighed:)
Her finder i historien bag den 14 februar og her gaveforslag til dem der gerne vil købe noget :)  de har også kørende en konkurrence som  lyder lidt spændende :) Men husk nu at det er HVER  dag det er Valentinsdag og det er hver dag vi siger god dag og farvel til hinanden og det er også hver dag vi siger JEG ELSKER DIG  til hinanden. Det er så vigtigt ikke at glemme de små ting mens vi har travlt med de store ting i livet :)

Rigtig mange knus og kram herfra

1 kommentar:

  1. Du har da fuldkommen ret; jeg synes også, det er dejligt med denne dag til at minde os om at være noget for dem, vi har kær; og hjemmelavede gaver slår da til hver en tid blomsterne, selvom jeg da også gerne vil have dem :)

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)