lørdag den 5. februar 2011

Tur til Århus

Jeg syns jeg altid kan se noget smukt...fuldstændig lige meget hvor jeg går henne.
Vi var et tur til Århus i dag og kiggede også lidt rundt der. Og det undrer vist ikke nogen der kender mig  at slevfølgelig fangede jeg noget GRØNT på vejen:)





midt i mellem alt det grå brune var der noget grønt...selvom nogen ville sige: det er da bare alger....
for mig betyder den farve bare så meget og har gjort nu i to-tre år....
jeg har aldrig været til skarpe farver...før lige pludselig lige den grønne farve der :)
den gjorde bare noget ved mig...de fleste siger jo at det er håbets farve..det kan godt være at det er derfor................

selv den gamle ensomme bænk...havde også GRØNT på :)




Knus og kram herfra

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)