tirsdag den 15. marts 2011

Der er liv


i min have;)
Da jeg gik en lille tur i min have i går, fandt jeg så mange smukke ting ......
det er da selvfølgelig også i jeres haver,men jeg syns det er så sjovt at se forandring bare fra i fredags....der var der ingenting,så kom der lidt varme i weekenden og vupti...det titter op bitte små grønne vækster alle steder;)
Jeg fandt lidt påskeliljer...

og min smukke lyserøde Løjtnantshjerter..





    og også den hvide af slagsen....der var også hyacinter og små perlehyacinter..
det kan ikke vare længe endnu...det er lige om hjørnet......
det skønne forår vi alle venter så spændte på ;)


Knus og kram herfra
10











3 kommentarer:

  1. Jeg har lige været i haven og har fundet de dejligste små toppe som dem, du har fotograferet. Man bliver i godt humør, når man ser, at der virkelig er forår under alle bladene :-)
    Varme klem til dig!

    SvarSlet
  2. Det er helt vidunderligt at se hvor meget liv der er, derude. Ikke mange dage siden frosten slap sit hårde greb.
    Man blir helt glad i låget ;) når man sådan går påmopdagelse.

    SvarSlet
  3. Det här ser underbart härligt ut.
    Ha,det gott!

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)