mandag den 14. marts 2011

Mon hvad det er...


hmmm..... lige så smukke de kan være.
og jeg beundrer naturen for hvad det er den laver..som vi mennesker altså ikke kan komme i nærheden af at efterligne...
Mit hjerte er rigtig god til at købe blomster og har købt påskeliljer her på det sidste.... og hvor kan de dog være smukke...


kanten ligner den flotteste blondekant, farven gul.. jaa det er nok den eneste tidspunkt jeg er rigtig glad for den..ellers er den ikke helt min favorit;)
Vi har været heldige med dem mange gange....og de står længe...




 her før weekenden købte han tre bundter..og se lige hvordan de ser ud i dag...
lige til at ryge i skraldespanden...  nogen af dem forsøgte at springe ud..men de tabte kampen... gad vide hvad det er..hvorfor de er så forskellige... det er måske bare lige som med os mennesker...hmmm måske,vi er jo også forskellige...nogen af os kæmper for livet..andre ikke..hvem ved ;)

Knus og kram herfra
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Jeg har også prøvet at købe sådanne påskeliljer. Jeg tror simpelthen de har ligget alt for længe uden vand (sovende), og når de så endelig får vand, så rådner de næsten med det samme. Det er trist.
    Jeg kan heller ikke lide de gule/orange farver, men nu hvor der ikke er ret mange farver og blomster i naturen, så går de an. ;-)
    Det er godt nok en dejlig mand du har. :-) Du må endelig hilse ham mange gange ;-)
    Knus og kram

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)