onsdag den 16. marts 2011

Jeg gik ned


alle de trapper her i dag ;) og OP igen....
Og hvad det var det ventede der nede det var alle trapperne værd...
Vi kan vist godt sige at jeg fik en ordentlig hjernevask...altså ikke sådan,det regnede jo hellere ikke,men det blæste lidt og det hjalp nok bare på det hele..;)



jeg gik en rigtig lang tur og gud hvor har jeg det dejligt...
der var ikke mange der, nogle få stykker,men det føltes som om jeg var helt alene i verden...

En kan jo drømme sig langt væk ved det syn her...
og jeg glæder mig enormt til at tage derhen til sommer...mmmm






Stranden  ved Bovbjerg Fyr kan varmt anbefales.



Knus og kram herfra

3

3 kommentarer:

  1. Åhh, hvor dejlig en tur. Og ja, det ville også være en hjernevasker for mig :)

    SvarSlet
  2. Det er et rigtig dejligt sted, dér er jeg også blevet blæst godt igennem nogle gange

    SvarSlet
  3. Hvor ser det dejligt ud. Har du været oppe i fyret? Udsigten er fantastisk, og kan varmt anbefales. ;-)
    Knus og kram

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)