onsdag den 16. marts 2011

Når isen smelter

fra vores havedam så er der ikke meget liv tilbage der......
Sådan var det sidste forår og sådan er det igen i år. Vi har en rigtig stor dam, som jeg elsker at sidde ved om sommeren og se fiskene svømme rundt. Det var første gang sidste forår vi oplevede at alle vores fiske døde,men vinteren var jo også hård og lang. Så vi købte nogle få stykker igen sidste sommer....meeenn de døde alle og nu tvivler jeg stærkt på at jeg får nye i år..jeg kan ikke holde ud tanken om hvad det er de har gået igennem de små væsener....jeg er vist lidt af et følsomt menneske og der er nok nogen der griner...men det gør SÅ ondt at tænke på dem.  Nu ser vi lige hvad vi gør til sommer....om jeg kan glemme det syn her....

Knus og kram herfra 

                                                                                                                                                                   6

3 kommentarer:

  1. Tak for englene :-)
    Jeg vil sige dig tusind tak for dine varme hilsener på min blog i forbindelse med min fars sygdom og død. Det varmede utroligt meget i en hård tid. Vi klarede det fint, mens det stod på, men regningen kommer nu her bagefter. Jeg er endnu noget kvæstet, og glæder mig til jeg igen får energi og overskud til at fordybe mig i blogland.

    SvarSlet
  2. Det er da et trist syn når der dukker døde fisk op fra jeres sø.men, men.
    Fiskene går jo nærmest i dvale når det bliver rigtig koldt, så mit gæt er , at de er sovet stille ind uden at opdage noget.
    Køb du bare nogle fisk igen. De giver dig ko også rigtig megen glæde.
    Kærlige tanker Marianne

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)