torsdag den 31. marts 2011

Postkassen

 jeg fik lavet er af karton :)



Et afskedskort til et postbud der havde sidste arbejdsdag i dag.
Når jeg laver kort syns jeg altid de skal være så personlig som muligt,
derfor laver jeg nogle gange mine skabeloner selv.


Der skulle selvfølgelig nøglehul på så den kunne åbnes;)







Og den skulle helst ligne en ægte en så meget som muligt :)
Og resultatet blev jeg godt tilfreds med og jeg har da også hørt at
modtageren blev rigtig glad for den, så er formålet nået :)

Jeg håber at billederne bliver i indlægget....og at de smutter ikke igen..

Knus og kram herfra
5

3 kommentarer:

  1. Kan desværre ikke se nogle billeder

    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  2. Hej Lissy... jeg har haft problemer med min blogger..billederne vil ikke blive i mine indlæg...Men nu prøver jeg endnu engang...

    knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)