fredag den 1. april 2011

Verdens gladeste

mand....det er min mand :)
Om han havde vundet flere millioner i lotto så ville han ikke være lige så glad som han er for at tage på arbejde i dag;)
Første dag i næsten to år... Han har vågnet flere gange i nat og kigget over min skulder til at se om han var ved at sove over. De sidste dage har han prøvet arbejdstøj og -sko af og lagt på plads og prøvet igen og lagt på plads igen.. Nauh hvor var det skønt at se glæden i hans øjne...det var rigtig julelys.
Men jeg kunne godt mærke på ham at han er lidt bekymret for den ankel, men nu nyder vi det så længe det varer:) og det kan da sagtens være at det går rigtig godt.

Knus og kram herfra
4

8 kommentarer:

  1. Sikke dejligt det er at din mand kunne tage på arbejde efter så lang tid hjemme. Forstår godt han var glad.

    Bliver selv meget glad på Jeres vegne af at høre om det.

    Held og lykke.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare dejligt for Jer begge og jeg har tænkt SÅ meget på Jer de sidste dage, fordi jeg ved, hvad det betyder for Jer. I går fik I dog ikke så mange tanker, men det havde jo en årsag ;-D

    PS. jeg er altså næsten sikker på, jeg har set ham ovre på Centret. Jeg må lige huske at hilse næste gang og er det den forkerte mand, så skader det nok ikke ;-)

    Rigtig god weekend til Jer!

    SvarSlet
  3. Hvor er jeg glad på jeres vegne. :-) Og det stråler ud af ham, at det er en helt særlig dag i dag. Og solen skinner, kan det blive ret meget bredre? ;-)
    Tusind knus og kram til jer begge! :-)

    SvarSlet
  4. Endelig oprandt dagen, far har ventet på i al den tid ;) Det er så super skønt.. og han skal nok klare det, for med hans vilje af stål, så kommer han langt :D
    Knuzzzz til jer begge ;)

    SvarSlet
  5. Sysler fra hverdage: Tak,tak det varmer om hjertet;)

    Anita:Tak tak søde ven;) Tror hellere ikke at det skader,de plejer at være søde der ovre...:)

    Heidi: tak,tak søde ven;) han var godt nok glad..også da han kom hjem;)

    Min kære pige:) Tak, tak og det er jeg også sikker på..godt at se at du kan finde på noget andet i dag en aprilsnar:O:O:O

    Rigtig mange knus og kram til jer alle sammen og tak igen det varmer når man ved at nogen tænker på en;)

    SvarSlet
  6. Elsku systir og mágur, til hamingju með daginn. Rosalega erum við ánægð hér á Fróni og gaman að sjá myndina af honum, hvað hann er ánægður. ég veit að þú hefur beðið eftir að hann kæmi heim aftur til þess að vita hvernig dagurinn hefur verið hjá honum :). Mig langar til að biðja hann um eitt og það er að vera ekki alltof þfjóskur, hlusta aðeins á fótinn.

    Knús og kossar til ykkar allra.

    Stóra systir og co

    SvarSlet
  7. Nej, hvor dejligt for ham. Hils ham og ønsk ham tillykke med jobbet :0)
    Kan godt forstå han er glad , rigtig glad.

    SvarSlet
  8. Anonym: Min kæreste store søster;) Tusind tak for det ;)

    Mariannel: Tusind tak for det;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)