tirsdag den 17. maj 2011

Det lysner

der ude...og det føler jeg også at det gør i min krop....
Nu har jeg også brugt tre dage på at lytte,lytte,lytte og lade op og finde frem og hive i alle de bette små ting der gør mig godt når jeg falder helt i.....
Der er også en del jeg har fået lettet af mine skuldre i dag og det føles jo altid godt...
Min lille pige den yngre af slagsen hun hjælper mig altid med papirting..det med skat og bank og alt det der...det tager mig SÅ lang tid og så er det tit jeg står helt af..så den hjælp tager jeg glædeligt imod. Jeg får størstedelen af min førtidspension fra Island og det er noget bøvl...mildt sagt...i hvert fald angående mit helbred..jeg skal søge om nyt skattekort hvert år...jeg skal gøre op skat i begge lande,men på to vidt forskellige måder og så skulle jeg også i år søge om forlængelse af min førtids-pension i Island..og alt det der...jaa det kører bare rundt i mit hoved. Men i dag fik vi ordnet den danske del af skat. Vi besøgte vores afdeling og snakkede med ham vi plejer at snakke med og han var lige så hjælpsom som han plejer at være..og hvor er det skønt at møde sådan mennesker....;) Så er det på plads.. hvor dejligt ;)  Tak for det min lille pige;)
Jeg fik også vasket og tørret (ude..) vasketøj og lavet færdigt to konfirmations kort (billeder i morgen;)..) så fik vi mad lavet til os i dag af lille pigen..den yngre af slagsen...kan man kræve mere..dejligt;)
Jeg skulle hente en bog på biblioteket jeg havde fået lagt til siden....meen der var nogen anden der havde været så fræk at tage den fra "lagt til siden hylden"... jeg håber (ja og ved) at vedkommende nyder den... men jeg glæder mig til at kigge i den, når den kommer tilbage igen....

I må sove godt derude.

Knus og kram herfra
8

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)