onsdag den 18. maj 2011

Skoen

til søde Emilies konfirmation blev jeg færdig med i går.
Og jeg blev godt tilfreds med resultatet.
Den er i lilla, det er en af hendes favoritfarver.




Der er en lille hæl på, sådan at det bliver en rigtig piget en...
Blonder skal der selvfølgelig også til ;)



 


Blomsten er lavet af samme blonde og er på selve skoen. Den har også en lille glimtrende sten i midten og kors i dagens anledning.
Det lys-lilla papir jeg klæder skoen med har små hjerter på...det er en lille pige vi holder meget af og vil gerne vise hende vores kærlighed;)

 hæl kappen er  klædt med blonde indeni som uden på.
En lille sommerfugl til at hjælpe hende med at flyve ud i livet.
Blonde og tyl i skobunden viklet med et mørkelilla bånd, og en lille pengeseddel samt en lille hilsen til hende. Jeg  håber hun bliver glad for den;)

Jeg skal til glas nu,måske kan jeg blive færdig med ham den sorte til brænding i dag.

Kan i have en rigtig god onsdag derude,selvom den ser lidt mørk ud tror jeg den holder tør;)

Knus og kram herfra
6


7 kommentarer:

  1. Hvor er den flot... så skønne farver og så fint pyntet. Det var en ny ide, jeg ikke havde set før.

    Ha en dejlig dag!!!

    SvarSlet
  2. Så fin og personlig en gave. Den kan hun kun blive glad for!

    *SMIL*

    SvarSlet
  3. Det var da en genial idé til en pengegave; hvor er den flot.
    Jeg er vildt imponeret af det du laver.

    Ha' en dejlig dag...
    Kh Britta

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin, din gavekort-sko :-)
    Du er altså supergod til at lave fantastiske kort!

    Hvordan gik det med din 'sorte figur' - jeg håber den blev lige så vellykket (men selvfølgelig har du ikke fået den fra brænding endnu)
    Venter spændt på resultatet.... ;-)

    :-) KRAM

    SvarSlet
  5. WAUW
    Fantastisk sko !!!

    Knus & kram

    SvarSlet
  6. Tak for alle jeres søde kommentarer...det kan man kun blive GLAD..jaa RIGTIG GLAD af;)

    Knus og kram herfa

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)