onsdag den 18. maj 2011

Han brænder

lige nu i en glasovn.... eller rettere sagt smelter ;)
Ja ja...jeg nåede at blive færdig med ham..... og han så da s***e godt ud..... hvis jeg skal være helt ærlig;)
Han fik bronzefarvet- og sølvglas på....og de var alle meget begejstret for ham på glasholdet.....nok fordi i starten sagde de alle at Darth Vader kunne man altså ikke lave af glas..og de syns nok ikke jeg var rigtig klog....
Men nu ser vi lige hvad varmen gør ved ham...det er jo hele to uger til jeg skal af sted igen....men det kan da godt være at jeg kører efter ham i næste uge...tror ikke jeg kan vente;)
Nauhh hvor er det spændende;)

Kan i have en rigtig god aften derude,trods det regner.

Knus og kram herfra
7

3 kommentarer:

  1. uhh, jeg glæder mig altså også til at se ham.
    Hvordan brænder du ham - smeltes helt eller kun let, så konturer bliver hvor de er ??

    SvarSlet
  2. Mariannel: Der lærte du mig et nyt ord,tak;) konturer siger min ordbog at er nok det samme som..form-facon..håber det passer;) Han holder knturer;) de bliver blødere...håber ikke det lyder helt dumt ;););)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. Hej!
    Roligt att kika in hos dig.Du gör så mycket olika saker.Det intresserar mig!
    Lagt mig som följare till din blogg.
    Tack,för din hälsning!

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)