torsdag den 19. maj 2011

Kjole


skal hun da også have på til konfirmationen :)
Søde Emilie er i min store søns svigerfamilie og de ville gerne have med et specielt kort til hende.
Jeg lavede et kjole-skabelon og da hendes anden favorit farve er turkise, ja så  blev den turkise;)




med et bånd og sløjfe i taljen og en perle halskæde med hjerte.

blomsten er lavet af en sodavandsdåse og islandsk fiskelæder et vidunderligt materiale at arbejde med.





en sød text fandt jeg, godt nok oprindelig på norsk,men lavede den om til dansk...det kan jo godt være at den findes på dansk,men sød er den syns jeg;)

Vi vender snuden mod Århus i dag,skal begsøge Lille og kæresen...ihh jeg glæder mig,det bliver en skøn weekend ;)  I den anledning har de også lavet om på vejrudsigten jo;).....tror i ikke det ???? :O)


Kan i have en rigtig god torsdag derude, den ser ud for at blive solrig og dejlig ;)
Knus og kram herfra


5

2 kommentarer:

Tak for at give bloggen liv :)