onsdag den 4. maj 2011

Til glas

       i morges startede jeg på et spændende projekt....
Min lille engel Sebastian fylder 6 år til sommer og det er jo der en begynder lige så stille at tabe mælketænder. Og da Star Wars er hans et og alt så vil jeg prøve at se om jeg kan lave en tand fe til ham i form af Darth Wader, og det lover godt det jeg har fået lavet. Jeg gjorde jo ikke andet end at skære ud i dag og finde ud af hvad jeg skulle bruge. Jeg tror han bliver glad for den, han er jo samme stjernetegn og amma så der er nogle ting vi har tilfælles og forstår godt ved hinanden ;)
Han har jo forklaret for mig million gange hvem er hvad og hvad er hvis i Star Wars...men det sidder ikke alt lige så fast i mit hoved;)  jeg føler dog ikke det gør noget..han forklarer det med lige så stor begejstring hver gang.

Kan i have en god aften.

Knus og kram herfra
7

4 kommentarer:

  1. Lyder spændende det projekt. Glæder mig til vi må se :)

    SvarSlet
  2. Det er svært at forestille sig :-) - jeg glæder mig til at se resultatet!

    SvarSlet
  3. Það verður spennandi að sjá Svarthöfða þegar hann verður tilbúinn. Fáum við ekki myndir þegar þar að kemur systir kær.

    SvarSlet
  4. Mariannel: Jeg er godt nok også spændt på resultatet;)

    RODErier: JA ikke....det gør jeg også:)

    Anpnym: Kære søster;) det er jeg godt nok også;) og jo selvfølgelig får du billeder at se;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)