torsdag den 5. maj 2011

Afsked

ved Post Danmark har der været en del af her på det sidste og der er det at kollegaerne vil gerne sige farvel på en pæn måde. Og da det er min datters arbejdsplads så laver jeg gerne kort til dem;)
Og vi bliver ved med at have det en postkasse.....det hører jo simpelthen bare til ;)




Med en lille blomst denne gang og en lille perle...de er jo alle sammen perler på en måde ;)

og da de var to samme dag,ja så blev kortene også to;)
De reaktioner jeg har fået over de kort der.....uha ja det giver min dag godt nok en vitaminbombe;)
Det giver mig jo SÅ meget glæde at lave dem og ikke mindre glæde når jeg ved at de glæder andre;)



og nu er jeg i gang med at brodere noget rigtig spændende....
det er jo en lillemand der fylder 3 år på lørdag...



Kan i have en rigtig god dag derude,den ser ud til at blive måske lidt overskyet ;)

Knus og kram herfra
8

4 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne ... rigtig flot laver og så fin med den lille blomst

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte kort - så originale og personlige.

    Håber den lille er okay?

    SvarSlet
  3. De er så fine dine kort :)

    SvarSlet
  4. nedergaard: Tak,tak ;)

    Fru Olsen: Hvor er det dejligt at have dig tilbage;)Tak,tak.
    Hun har godt nok været syg men endelig føler vi at det er ved at vende..vi krydser fingre ;)

    Mariannel: Tak,tak ;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)