fredag den 6. maj 2011

En drøm


gik i opfyldelse  :O)
Sådan en har jeg drømt om længe......
I går var jeg så med min lille pigen den ældre af slagsen i Creativ Company og den lå der på hylden og ventede på mig, den så meget ensom ud....og vupti...den blev beltalt.... Og så er det som det plejer...hvis jeg køber noget til mig selv, får jeg altid dårlig samvittighed bagefter....(jeg har vist ikke det helt store købegen..) Så da jeg kom hjem fik den lov at stå på bordet,sådan hvis jeg nu ville fortryde meget så kunne jeg jo aflevere den igen.... Der er det min kære datter siger : "Mor hvis du nu fortryder så ringer du til mig...og så skal jeg fortælle dig hvor meget glæde den kommer til med at give dig i mange år"... SÅ blev den lukket op :O)

Den er PINK og sort og med små bling,bling "skruer"....






også på håndtaget...







Jeg købte også en pakke med tre blomster og en UGLE til at skære ud....




og min kære lille pige gav mig den her ;) Med fulgte selvfølgelig nogle smukke ord,der gav mor tårer i øjnene ;)








den skulle da prøves af  og da jeg har MEGET spændende stof jeg har vilde planer med ( SÅ ser vi hvor meget de bliver til ) så var det lige det der skulle skæres ud.....blev de ikke flotte ?
Tralalalala la....hvor er jeg glad, det er SÅ spændende.....

Kan i have en super god og solrig fredag derude.

Knus og kram herfra

6

4 kommentarer:

  1. Tillykke med den! Den ser vældig fancy ud, men hvad er det?

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med din Big Shot... den bliver du super glad for. Og de die's du har købt har jeg også:-). Jeg elsker at lave mine blomster og pynt selv, så jeg tror også den bliver uundværligt for dig også!!!

    Kan du ha en rigtig god weekend!!!

    SvarSlet
  3. Tillykke med nyerhvervelsen. :-)

    Den ser fantastisk fanzy ud. Kan den også skære i STOF?

    Godt datteren fik dig til at beholde maskinen, for du får garanteret stor glæde af den!

    BTW: Kender godt det der med, at man efter et dyrt indkøb får lidt dårlig samvittighed og tænker en extra gang, om man nu også behøver(!) det pågældende... Kan dog ikke mindes, jeg nogensinde har fortrudt og leveret varen tilbage. ;-)

    *SMIL* og god weekend,

    Lisbet

    SvarSlet
  4. camillaeli: ja ikke;) Det er en form for en skabelon-skæremaskine..tror jeg godt vi kan kale det;( men jeg skal nok vise en af de næste dage hvad den kan:)

    nedergaard: TAk,tak det tvivler jeg hellere ikke på jeg kommer til ;)

    Lisbet: Tak,tak;( Jeg har prøvet stof og ja den kan sagtens skære i det plus masser af andre ting:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)