onsdag den 4. maj 2011

Dåbskort


Min "lille pige" den yngre af slagsen skulle til barnedåb i påsken hos en god veninde og manglede et kort til lejligheden.
Jeg havde et skabelon fra bydonna til en sutteflaske og syns det var oplagt at bruge den.
Det var til en lille pige så lilla er en god farve selvom jeg syns at det kunne man godt bruge til begge køn, men så med andre farver til pynt.



Jeg fik syet nogle små knapper i form af stjerne,blomst og hjerte på.
Et tillykke skilt og lille blomst skulle der jo også til.






En lille sommerfugl i sølvfarvet papir med hjerter på og små lilla-pink perler, så blev den et rigtigt pigekort ;)

Nu skal jeg til glas for første gang i seks uger og glæder mig helt vildt.Der har været noget hver gang jeg skulle af sted de sidste gange men ikke i dag,det bliver dejligt at møde pigerne igen;)
Jeg kørte manden på arbejde i morges og der lå små stjerner over alt der var jo ikke mere end 2.5 grader da jeg vågne i morges..brrrr

Kan i have en rigtig dejlig onsdagmorgen derude.

Knus og kram herfra

1 kommentar:

  1. Rigtig fint og utraditionelt kort. Super god idé! :-)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)