tirsdag den 3. maj 2011

Det føles dejligt


at kunne overraske andre........meen at overraske en selv det føles faktisk endnu bedre :O)
Og denne her er en af de bedste...Jeg har ikke strikket noget der ligner det mønster her siden jeg nok var 14-15 år og lærte det i skolen,jeg har en lille strikke-prøve der beviser det.....;)
Men så kommer min "lille pige" den ældre af slagsen og får øje på et strikkeblad, peger på et mønster til en jakke  i aranmønster og siger: "Mor sådan en må du gerne strikke til Johan Smári"...lige som det bare var at drikke et glas vand.... Jeg tænkte over det i nogle dage og så blussede ellers mit gamle motto op: "der er ingenting der ikke kan lade sig gøre"..... og hvad gør man ikke for sine børn ja eller  sine børnebørn;) Jeg købte garn til den og gik så ellers i gang,  MEGET tvivlende,  jeg kunne godt og hold da helt fast hvor det føles dejligt :O) at kunne noget man egentlig ikke tror helt på at man kan.....
Da jeg fortalte det til min datter sagde hun nok det der giver mest af alt: "Mor, hvorfor kommer det bag på dig,det kommer ikke bag på mig" ;)  Så kan man pludselig alt..ikke

Kan i have en rigtig god men nok lidt kold tirsdagmorgen derude.

Knus og kram herfra


5

5 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud.

    Jeg plejer at sige: "man kan hvad man vil!" Det kan du også!!

    Rosende ord fra datteren vil også kunne få mig til alt!!

    Kram Marlene

    SvarSlet
  2. Der er så dejligt at genopdage sider af sig selv osm man troede var væk.
    Og ja hvis vi prøver, tror på det og så også lige får roser fra datteren, jame så går det hele jo alligevel ;0))
    Den ser rigtig fin ud, glæder mig til at se barnebarnet med den på :0))

    SvarSlet
  3. Det ser kanongodt ud, Silla. Og det kommer da heller ikke bag på mig at du kan strikke sådan et aranmønster. Du kan jo alt. ;-) Det bliver en dejlig lille trøje/jakke til lille-manden. :-)
    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. Hæ kæra systir.
    Það kemur mér sko alls ekkert á óvart að þú getir þetta, líttu bara á allt sem þú hefur afrekað fram að þessu og það er sko ekki á valdi allra að vera með þvílíka afrekaskrá sem þú hefur :). Jakkinn er æðislegur nú þegar og ég hlakka mikið til að sjá hann tilbúinn. Þú kannski sendir mér uppskriftina?
    Knús og kossar frá mér.

    SvarSlet
  5. Marlene: Der er jeg helt enig, med viljen kommer man langt;)Tak;)

    Mariannel: Også enig der;) Tak

    Heidi: Tak ;) Tjaa alt og alt...

    Kære søster: Tak for den søde besked og jeg skal nok sende opskriften;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)