mandag den 2. maj 2011

Min lille engel

Johan Smári fylder tre år lige om lidt og startede i børnehave her i morges.
I fredags  var hans sidste dag ved dagplejen og amma lavede selvfølgelig et kort så han kunne sige ordentlig tak til hende. De har været rigtig heldige med en dagplejemor og da de er en stor del af sådan en lille fyrs liv så skulle det være lidt specielt ;) Og jeg syns bare at den text siger alt.                                                                                       
  Lidt blomster skulle der også til både af blonde og papir blev det. To nåle med en lille krone omkring en "diamant" fordi at det er det hun er, både en dronning og en diamant.







Blonden nederst har små hjerter på, lige som der er et hjerte-serviet i det øverste højre hjørne, der viser den  og kærlighed han bærer til hende.



Og "mysser" skulle der være med på kortet fordi det er hvad han giver hende hver morgen når han møder og hver eftermiddag da han tager hjem. Så har lille Johan Smári sagt farvel til "MIN Birthe"


Kan i have en god lidt men lidt kølig mandag derude ;)

Knus og kram herfra
7

5 kommentarer:

  1. Hvor er det et dejligt kort, du har lavet og ja, skøn tekst.

    SvarSlet
  2. Silla, det er lige præcist sådan en sætning, der kan gøre en kæmpestor forskel for et menneske. Det er smukt og det vil jeg huske på "de der dage", du ved :-)

    SvarSlet
  3. Det er sådan en tekst der kan give mig tårer i øjnene ;-)

    SvarSlet
  4. Det er vel nok et smukt kort - jeg tror, Birthe blev blød om hjertet :-)
    Klem til dig!

    SvarSlet
  5. Karina: Tak for det;)

    Anita: Enig;)jeg ved præcis hvad du snakker om;)

    Heidi: Det er det den gjorde ved mig da jeg læste den første gang;)

    Madame: Tak for det;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)