torsdag den 30. juni 2011

Hun blev student



søde Karoline, min "lille" svigerdatters søster i sidste uge. Jeg havde lavet skåle af glas til hende med alle mulige farver glas i.


de blev ikke lige så dybe som jeg havde håbet på,men jeg blev alligevel godt tilfreds med resultatet.
Overfladen var meget spændende,sådan at man sagtens kunne mærke smule bobler,men bløde.....




tre stykker blev det til og de kan bruges til hvad en har lyst til..slik eller lys eller helt tredje.
Hun blev rigtig glad for dem og så har det jo givet mig dobbelt glæde;)

Kan i have en rigtig god torsdag derude,den ser lidt overskyet ud fra mit vindue,men det holder tørt;)

Knus og kram herfra
9


3 kommentarer:

  1. Længe leve studenterne og hold da helt OP, nogle skønne glasskåle! Jeg er jo ret pjattet med sådan nogle med prikker i skønne klare farver, så jeg faldt jo pladask her :-)

    Hav en rigtig dejlig dag, trods din 9'er (ja ja, jeg kigger nemlig stadig på dem) ;-D

    Knus!

    SvarSlet
  2. Det er nogle super flotte skåle du har lavet; kan godt forstå at studenten blev glad.
    Her øser det ned i stride strømme, så det er rigtigt hygge-indenfor-med-strikketøj-vejr...

    Kh Britta

    SvarSlet
  3. Det er da nogle sindsyg flotte skåle. Dem kan jeg da godt forstå hun blev glad for:-)

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)