torsdag den 30. juni 2011

Ikke uden


et kort kan jeg sende en gave af sted.
Karoline skulle have en studenterhue og da det er en Hf`er så valgte jeg grundfarven i blå. Kortet er syet efter en skabelon fra Donna endnu en dejlig en fra hende.



Blomsten lavede jeg af Islandsk fiskelæder (som jeg er godt nok vildt med :)..) der havde jeg også den helt rigtige farve til at ligge ;) Det sorte i blomsten er cykelslange.





Indeni i kortet printede jeg en tekst, rigtig sød en jeg fandt på en norsk side...men den kunne jo sagtens oversættes til dansk;)





Klar til at tage af sted;)
Hjerter skulle der selvfølgelig til...de her af chokolade, det gør det jo ikke ringere...vel???

Knus og kram herfra
9








3 kommentarer:

  1. Elsku systir, mikið er þetta fallegt hjá þér, enda ekki von á öðru þegar þú ert annars vegar.
    Gaman að sjá aftur innlegg á blogginu þínu. Ég var farin að hafa miklar áhyggjur af þér.
    Knús og kossar mín kæra.

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt... en super lækker blomst og så med en dejlig chokolade til :-)
    God weekend til dig!!!

    SvarSlet
  3. super flot kort og ja de norske piger har så mange dejlige tekststempler at vælge imellem

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)