lørdag den 2. juli 2011

Hvor har vi

dog hygget....
Vores lille engel Sebastian og os to gamle....
Han spurgte mig sidste weekend om han måtte sove om ved os fredag og det måtte han hvis amma havde det godt ;) men jeg skal jo have det rigtig dårligt før jeg nægter vores børnebørn om at komme over til os....
Jeg hentede tre styk i børnehaven,men lillebror blev hented lidt senere,men Isabella ville ikke hjem med det samme så hun fik lov til at blive og hygge med Sebastian til vi havde spist aftensmad.
Vi tilbød ham at tage på McDonalds med ham meen...det tager så lang tid amma ( tiden skulle åbenbart nydes fuldt ud ;)...)
så afi hentede mad til os og vi spiste sammen herhjemme. Vi så Disney-show sammen og legede lidt,så kom Johan Smári på besøg og da afi havde bygget hule til Sebastian så hyggede de to vældigt sammen, boblebad blev det også til og det fik de meget sjov ud af.  Da Johan Smári tog hjem lavede vi en sove-hule til natten og da han lå der inde og vi havde snakket lidt og budt hinanden god nat siger han "Amma....det er SÅ dejligt at være om ved jer"
kan man forlange mere???? Det syns jeg ikke;) 

Kan i have en rigtig god lørdag derude,det regner udenfor mit vindue lige nu.

Knus og kram herfra
7




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)