lørdag den 2. juli 2011

Den startede

The 2011 map of the Tour
i dag Tour de France . Det er noget vi her i vores lille hjem har fulgt de sidste år og den er nok også grunden til at jeg får strikket i juli måned;)
Så jeg har både hækle- og strikke projekter klar til de næste uger;)
I dag startede jeg på et babytæppe der rejser til Island inden længe ;)

Underligt nok er at det næste sport jeg holder af er boksning....ja tro det eller ej og i aften er der
en kamp jeg gerne vil se...altså hvis jeg kan holde mig vågn så længe;)
Følger i med i Touren..eller måske boksning???

Rigtig god aften derude.

Knus og kram herfra
8

1 kommentar:

  1. Tour de France så jeg engang for mange år siden da jeg gik i skole og alligevel havde fri mens de cyklede, men så kom doping på banen, og så droppede jeg det.
    Boksning derimod, dét ser jeg gerne hvis der ikke er andet at glo på i kik-kassen. ;-)
    Mange knus og kram

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)