søndag den 3. juli 2011

Hvorfor

er det egentlig at vi kan ikke vise hinanden hensyn og være høflig overfor hinanden???? Det kan godt være at jeg bare er dum...men helt ærligt jeg forstår det ikke......

Vi var en tur i vores lokale Bilka i dag sammen med lille pigen,den yngre af slagsen og hendes to små piger. Det skulle jo faktisk kun blive til en "hyggetur" hvis vi kan sige det sådan ;)
Nåh men vi kunne da sådan set se da vi kom derud at der var godt fyldt med mennesker....men det er jo en søndag og de fleste har enten fri eller ferie så folk er nok godt afslappet og bare nyder livet...............

Tro om igen, du mærker næsten med det samme og du kommer der ind det stress der ligger i luften, de kører ind i dig og hvad gør dumme jeg....jo siger undskyld og vedkommende kigger på mig med et ansigt der næsten ser stenet  ud og kører videre lige som om jeg ikke var der....
Mit hjerte er jo lidt dårligt gående og løber ingen steder....flere gange overhaler folk ham med indkøbsvogn på steder de næsten ikke kan komme forbi og jeg ser på det flere gange at de er så tæt på at køre ind i hans ben at jeg får helt ondt i maven...... mens han var i kørestol pga benet var det på præcis samme måde....
Da vi nærmede os kasserne så først begyndt de at løbe stærkt...............

hvad blev det af at nyde livet? lige så meget som der bliver snakket om at være i NUET...
Er jeg bare dum???? hvorfor kan vi ikke vise hensyn og være sød ved hinanden ??? er jeg den sidste idiot der gør???

Kan i have en rigtig god søndag derude,den ser stadig lidt overskyet ud fra mit vindue.
Knus og kram herfra
6

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for at give bloggen liv :)