fredag den 29. juli 2011

Sådan...



ser han så ud min sorte mand når han står oprejst.
Darth Wader som tand fe.
Jeg satte ham på lavasten fra Island.
Og de klæder hinanden rigtig godt syns jeg :)








Meningen var at denne lille lomme her skulle være til tanden,men der blev ikke plads nok..... 





så en anden løsning blev fundet, en lomme helt for sig selv og en del større end den anden, så nu er der plads nok til en tand eller to for den sags skyld:)






Mit hjerte, fik den gode idé at sætte den på lavastenen med en magnet, altså en limet på stenen og en anden limet bagpå lommen og det ser rigtig godt ud.
Jeg er rigtig glad for min sorte mand og jeg VED at min lille engel Sebastian der holder sin fødselsdag i morgen,han bliver ikke mindre glad. Så nu er det bare med at få lavet et kort til ham, der passer til ham den sorte....:)

Knus og kram herfra
6




3 kommentarer:

  1. Kæra mín, það er bara til eitt orð, yfir hann Svarthöfða þinn, og það er STÓRGLÆSILEGT. Þú ert algjör snillingur.

    SvarSlet
  2. Wooooow, hvor er den blevet flot!!! :-) Lavastenen passer perfekt til Mr. Vader ;-)
    Knus og kram

    SvarSlet
  3. Kære Silla

    Den er blevet superflot! - hvis han ikke bliver glad er han da en skarnsknægt ;-) - og det tror jeg ikke at han er!

    Til lykke med ham.
    :-) KRAM

    SvarSlet

Tak for at give bloggen liv :)