mandag den 1. august 2011

Vi havde

en weekend med masser af gode oplevelser og rigtig skønt vejr.

Lørdag formiddag tog vi en smut tur til vores årlige lokale  marked
den var selvfølgelig lige så hyggelig som den jo plejer at være :)

Om eftermiddagen var der hejst flag både på dansk og islandsk i familien. Vores lille engel Sebastian fylder 6 år lige om ingen tid.

Der var dækket op ude i haven i det skønneste vejr, det var måske lige lovlig varmt,så vi nu også klager over det :):):)

Lagkage skulle der selvfølgelig til og da det var en lavet af fløde blev der sunget for ham indendørs.
Det var en meget stolt dreng der pustede sine 6 lys ud :)

Og ham her...lille Booster har været i welness ved amma og afi i ti dage,da mor og far rejste til Spanien i ferien. Lille og kæresten bor jo i Århus og vi ville overraske dem og møde op i lufthavnen søndag, så vi kørte østpå lørdag eftermiddag....men da vi kommer der over så passer INGEN af nøglerne vi havde fået....og da vi ikke kunne få fat i dem der havde det andet sæt..jaa så kørte vi hjem igen..... meen vi har fået et godt grin og masser af sjov ud af det her :) De kom så og hentede ham søndag....

Søndag formiddag så min udsigt til gengæld sådan her ud....lækker,lækker,lækker....vi tog en tur på stranden med lille pigen,den ældre af slagsen og hendes familie. Nauh hvor var det dejligt at få tæerne i sandet og badet fik vi lille Johan Smári og jeg, det var skønt...og hvor han dog nøde det....jaa og jeg ikke mindre:)
Dagen i dag har så stået på "pure" afslapning...de sidste dage kan vist sagtens mærkes i min krop,men så er det med at hive frem alt det gode fra weekenden og holde  fast i det :)